понеделник, ноември 16, 2009

НЕЖНИ ПИЛЕШКИ КЮФТЕНЦА


Бързи и вкусни пилешки кюфтенца от нарязано пилешко филе. Сочни и нежни.
За пръв път видях рецептата във форума Гответе с мен - министерски кюфтета на Мими.
После видях различни варианти в руските форуми. С повече яйца, като олади. Отдавна се канех да ги приготвя.

Ето и моя вариант:

2 пилешки филета пеперуда
3 с.л. майонеза
3 -4 с.л. брашно
3 яйца
сол, пипер, магданоз

Месото нарязваме на дребни парченца, разбъркваме с майонезата, магданоза, солта и пипера. Оставяме в хладилника за 20 -тина минути. Прибавяме брашното, разбитите яйца и разбъркваме добре. Да стане като по- гъсто палачинково тесто. В загрято олио сипваме с голяма лъжица от сместа и оформяме кюфтенца. Изпържваме до златисто.

Струва се да опитате!

3 коментара:

Maria каза...

Светле, много вкусно изглеждат, мерси за твоя вариант, хареса ми много! Поздрави :)

ипотпал каза...

само като ги гледам и ми се доядоха, сигурен съм че и на вкус са страхотни

Handmade By Svetlana каза...

Мария, и аз благодаря за всички чудесни рецепти, които представяш. Често съм се възползвала от тях.

ипотпал,колкото до вкуса наистина са много вкусни и се приготвят бързо и лесно.